Avanty, так бывает когда магазин проводит первичную авторизацию Вашей кредитной карты (зачастую сумма равна $1), "доллар" обычно возвращается через 1-2 дня, но некоторые банки случается затягивают этот процесс.
А теперь они мне прислали письмо:
Dear Mrs Anna
Thank you for your recent order, which is ready to be sent to you.
Unfortunately, when we presented your card details for payment we were unable to obtain authorisation.
We're very sorry for any inconvenience: would you please call us on 0844 848 1030 (+441423851860 if calling from overseas) and one of our Customer Service Advisors will check your details with you.
We are here to help from 8am to 2am weekdays, 9am to midnight on Saturdays and from 10am to midnight on Sundays.
We will hold your order for the next 10 days to allow you the time to contact us. If you have already spoken to us about this matter, please accept our apologies and ignore this email.
Many thanks,
Kind regards
Я так понимаю, что они не могут перечислить обратно $1.
Вот только как мне с ними связаться? мой английский ниже 1 класса